Påbackning

Har fått påbackning av läsare av bloggen som undrar varför jag inte skriver. Man jobbar, kommer hem, slappnar av, ser tv, läser papper, försöker plockka med alla mina saker, flyttar saker hit och dit allt efter humör, tvättar ser mer tv, dessimellan har jag tre katter som aldrig eller mycket sällan går in och ut samtidigt, pratar i telefonen, tar kvällsmacka.Funderar över morgondagen läser mer papperoch pussar påmin Kalle. Vattnar blommor och hänger tvätten.Ser tv och tar med min Kalle till sängs. NÄR ska jag skriva blogg. Jo jag ska bli bättre. Hållut!
                                                    Glad påsk på er alla, Katarina!!!

                                                       PS Kanske skriver jag redan imorgon!DS

Kommentarer
Postat av: Brith

Heja Katarina...

du gör det mer än tydligt att livet är mer än blogga men det är klart att det är skoj att du LEVER här också.

Glad Påsk.

2009-04-09 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0