Sagobok

Idag har jag skrivit min sagobok till blizz-förståeligt språk Från början ville jag bara ha med tecknen för att visa att några kommunicerar på detta sätt. Min tecknare fick i uppgift att ta med det i bilderna. Sedan blev vi båda intresserade av fler o fler tecken och jag frågade mej fram bland vänner och på ett litet kick hade jag beställt programvaran. Har några vänner som använder blzz, men det var mest när jag jobbade på Gammeläng som jag kom i kontakt med det. Har inte lärt mej så många tecken genom åren, då jag inte använder det till vardags.
Men vad roligt jag haft idag, ska fortsätta med bildplacering imorgon, de fina bilderna gjorda av en väldigt duktig konstär, och sedan utöka textmassan och fördela den jämt över sidorna. Det ser jag fram emot!
 
                                                                                                                                    Er Katarina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0